Sivut

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Kiinnostaako testailla tuotteita?

 Kiinnostaisiko sinua ensimmäisten joukossa päästä testaamaan uutuustuotteita?

Syy, miksi kirjoitan nyt buzzaamisesta... Olen itse buzzador ja tällä hetkellä Buzzador etsii seuraaviin kohderyhmiin kuuluvia:

  • Raskaana olevia
  • ...ja/tai vanhempia, joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. helmikuuta 2009 tai myöhemmin.

 

Tiedän että lukijoissani on raskaana olevia tai pienten äitejä! Liittykää siis sankoin joukoin buzzadoreiksi tästä linkistä! ;) http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=anilize

Tiedossa olisi tänä vuonna siis juuri tuolle kohderyhmälle sopivia buzzauksia, mutta lisää kohderyhmiin kuuluvia kaivataan! 

 

Esimerkkejä menneistä vauva-aiheisista kampanjoista: Buzzadorissa ollut mm. Pampersin activefit vaipat  sekä bonan bataatti-kana ruoka.

 

Tässä vähän tietoa Buzzaamisesta:  

Buzzador on ...

  • utelias
  • henkilö, joka haluaa olla ensimmäisenä testaamassa uusia tuotteita ja palveluja
    sosiaalinen henkilö, jolla on suuri ystävä- ja tuttavaverkosto
    henkilö, joka haluaa keskustella ystäviensä kanssa
    henkilö, joka haluaa välittää tietoa ystävilleen
    henkilö, joka on ns. Early Adapter


Mitä Buzzador tekee?

Buzzador:
  • tutustuu kampanja-infoon ja tällä tavalla tutustuu kampanjatuotteisiin tai palveluun
    ilmoittautuu kampanjaan netissä
    vastaanottaa kampanjapaketin
    testaa tuotetta itse
    keskustelee ystäviensä kanssa tuotteista, jakaa tietoa eteenpäin ja jakaa tuotenäytteitä ystävilleen
  • raportoi kampanjan päätteeksi omat mielipiteensä tuotteesta netissä.
  • monet Buzzadorit levittivät tietoa Twitterin, Facebookin, MySpacen tai muun kanavan kautta.

Miksi Buzzadoriksi?

Tule sinäkin Buzzadoriksi, jos:
  • haluat testata uusia tuotteita ja palveluja
    haluat keskustella ystäviesi kanssa
    haluat olla vaikuttamassa uusien tuotteiden kehittämisessä 
Voit rekisteröityä buzzadoriksi Tämän linkin kautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti