Kiinnostaisiko sinua ensimmäisten joukossa päästä testaamaan uutuustuotteita?
Syy, miksi kirjoitan nyt buzzaamisesta... Olen itse buzzador ja tällä hetkellä Buzzador etsii seuraaviin kohderyhmiin kuuluvia:
-        Raskaana olevia
 
- ...ja/tai vanhempia, joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. helmikuuta 2009 tai myöhemmin.
Tiedän että lukijoissani on raskaana olevia tai pienten äitejä! Liittykää siis sankoin joukoin buzzadoreiksi tästä linkistä! ;) http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=anilize
Tiedossa olisi tänä vuonna siis juuri tuolle kohderyhmälle sopivia buzzauksia, mutta lisää kohderyhmiin kuuluvia kaivataan!
Esimerkkejä menneistä vauva-aiheisista kampanjoista: Buzzadorissa ollut mm. Pampersin activefit vaipat sekä bonan bataatti-kana ruoka.
Tässä vähän tietoa Buzzaamisesta:
Buzzador on ...
- utelias
- henkilö, joka haluaa olla ensimmäisenä testaamassa uusia tuotteita ja palveluja
 sosiaalinen henkilö, jolla on suuri ystävä- ja tuttavaverkosto
 henkilö, joka haluaa keskustella ystäviensä kanssa
 henkilö, joka haluaa välittää tietoa ystävilleen
 henkilö, joka on ns. Early Adapter
Mitä Buzzador tekee? 
Buzzador:
- tutustuu kampanja-infoon ja tällä tavalla tutustuu kampanjatuotteisiin tai palveluun
 ilmoittautuu kampanjaan netissä
 vastaanottaa kampanjapaketin
 testaa tuotetta itse
 keskustelee ystäviensä kanssa tuotteista, jakaa tietoa eteenpäin ja jakaa tuotenäytteitä ystävilleen
- raportoi kampanjan päätteeksi omat mielipiteensä tuotteesta netissä.
- monet Buzzadorit levittivät tietoa Twitterin, Facebookin, MySpacen tai muun kanavan kautta.
Miksi Buzzadoriksi?
Tule sinäkin Buzzadoriksi, jos: 
- haluat testata uusia tuotteita ja palveluja
 haluat keskustella ystäviesi kanssa
 haluat olla vaikuttamassa uusien tuotteiden kehittämisessä
 
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti