keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Kiinnostaako testailla tuotteita?

 Kiinnostaisiko sinua ensimmäisten joukossa päästä testaamaan uutuustuotteita?

Syy, miksi kirjoitan nyt buzzaamisesta... Olen itse buzzador ja tällä hetkellä Buzzador etsii seuraaviin kohderyhmiin kuuluvia:

  • Raskaana olevia
  • ...ja/tai vanhempia, joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. helmikuuta 2009 tai myöhemmin.

 

Tiedän että lukijoissani on raskaana olevia tai pienten äitejä! Liittykää siis sankoin joukoin buzzadoreiksi tästä linkistä! ;) http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=anilize

Tiedossa olisi tänä vuonna siis juuri tuolle kohderyhmälle sopivia buzzauksia, mutta lisää kohderyhmiin kuuluvia kaivataan! 

 

Esimerkkejä menneistä vauva-aiheisista kampanjoista: Buzzadorissa ollut mm. Pampersin activefit vaipat  sekä bonan bataatti-kana ruoka.

 

Tässä vähän tietoa Buzzaamisesta:  

Buzzador on ...

  • utelias
  • henkilö, joka haluaa olla ensimmäisenä testaamassa uusia tuotteita ja palveluja
    sosiaalinen henkilö, jolla on suuri ystävä- ja tuttavaverkosto
    henkilö, joka haluaa keskustella ystäviensä kanssa
    henkilö, joka haluaa välittää tietoa ystävilleen
    henkilö, joka on ns. Early Adapter


Mitä Buzzador tekee?

Buzzador:
  • tutustuu kampanja-infoon ja tällä tavalla tutustuu kampanjatuotteisiin tai palveluun
    ilmoittautuu kampanjaan netissä
    vastaanottaa kampanjapaketin
    testaa tuotetta itse
    keskustelee ystäviensä kanssa tuotteista, jakaa tietoa eteenpäin ja jakaa tuotenäytteitä ystävilleen
  • raportoi kampanjan päätteeksi omat mielipiteensä tuotteesta netissä.
  • monet Buzzadorit levittivät tietoa Twitterin, Facebookin, MySpacen tai muun kanavan kautta.

Miksi Buzzadoriksi?

Tule sinäkin Buzzadoriksi, jos:
  • haluat testata uusia tuotteita ja palveluja
    haluat keskustella ystäviesi kanssa
    haluat olla vaikuttamassa uusien tuotteiden kehittämisessä 
Voit rekisteröityä buzzadoriksi Tämän linkin kautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti