Kiinnostaisiko sinua ensimmäisten joukossa päästä testaamaan uutuustuotteita?
Syy, miksi kirjoitan nyt buzzaamisesta... Olen itse buzzador ja tällä hetkellä Buzzador etsii seuraaviin kohderyhmiin kuuluvia:
- Raskaana olevia
- ...ja/tai vanhempia, joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. helmikuuta 2009 tai myöhemmin.
Tiedän että lukijoissani on raskaana olevia tai pienten äitejä! Liittykää siis sankoin joukoin buzzadoreiksi tästä linkistä! ;) http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=anilize
Tiedossa olisi tänä vuonna siis juuri tuolle kohderyhmälle sopivia buzzauksia, mutta lisää kohderyhmiin kuuluvia kaivataan!
Esimerkkejä menneistä vauva-aiheisista kampanjoista: Buzzadorissa ollut mm. Pampersin activefit vaipat sekä bonan bataatti-kana ruoka.
Tässä vähän tietoa Buzzaamisesta:
Buzzador on ...
- utelias
- henkilö, joka haluaa olla ensimmäisenä testaamassa uusia tuotteita ja palveluja
sosiaalinen henkilö, jolla on suuri ystävä- ja tuttavaverkosto
henkilö, joka haluaa keskustella ystäviensä kanssa
henkilö, joka haluaa välittää tietoa ystävilleen
henkilö, joka on ns. Early Adapter
Mitä Buzzador tekee?
Buzzador:
- tutustuu kampanja-infoon ja tällä tavalla tutustuu kampanjatuotteisiin tai palveluun
ilmoittautuu kampanjaan netissä
vastaanottaa kampanjapaketin
testaa tuotetta itse
keskustelee ystäviensä kanssa tuotteista, jakaa tietoa eteenpäin ja jakaa tuotenäytteitä ystävilleen - raportoi kampanjan päätteeksi omat mielipiteensä tuotteesta netissä.
- monet Buzzadorit levittivät tietoa Twitterin, Facebookin, MySpacen tai muun kanavan kautta.
Miksi Buzzadoriksi?
Tule sinäkin Buzzadoriksi, jos:
- haluat testata uusia tuotteita ja palveluja
haluat keskustella ystäviesi kanssa
haluat olla vaikuttamassa uusien tuotteiden kehittämisessä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti